Ürgüp ilçesinde, otomobil çarpması sonucu yaralanan kediye vatandaşlar ve yetkililer sahip çıktı.
Vatandaşların yolda yaralı halde bulduğu kedi için hemen yetkililer arandı. Kısa süre içerisinde ihbar yapılan yere gelen yetkililer kediye önce şefkatli bir şekilde yaklaştılar, daha sonra özel araca koyulan kedi tedavisi yapılmak üzere Ürgüp- Avanos yolunda kurulan hayvan barınağına götürüldü.
Veteriner Hekim Havva Sülün Tedavisinin yapılmasının ardından yaralı kedi tekrar doğal ortamına bırakılacak.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 12 Eylül 2015 - 00:00
Yaralı Kediye Şefkat Eli
ÜRGÜP
12 Eylül 2015 - 00:00









