Ağrı İline atanan Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Zafer Akpınar, mesai arkadaşlarının katıldığı törenle Ürgüp’e veda etti.
Ürgüp’te yaklaşık 3 yıla yakın İlçe Emniyet Müdürü olarak vazife yapan Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Zafer Akpınar için, veda töreni düzenlendi. Ürgüp öğretmen evinde düzenlenen törene, birim amirleri ve polis memurları katıldı.
Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğüne 2012 tarihinde başlayan Zafer Akpınar, Düzenlenen programda veda konuşmasını yapan Zafer Akpınar “ 20 yıllık görev süresince çalıştığı en değerli ekibin Ürgüp İlçe Emniyetindeki çalışma arkadaşları olduğunu belirtirken, geride bırakmış olduğu 3 yılda suça ve suçluya yönelik çalışmalarda ekip arkadaşlarının yanı sıra kendisine destek olan Ürgüp’lü vatandaşlara teşekkür etti. “
Akpınar Haber merkezimize yapmış olduğu açıklamada” tayininin çıktığı günden bugüne görebildiği, görüştüğü bütün Ürgüp’lü vatandaşlar ile vedalaşıp helallik istediğini, görememiş olduğu, Ürgüp’lü vatandaşlara ise öncelikle görev yaptığı 3 yıl süre boyunca destekleri ve teveccühlerinden dolayı teşekkür ederek vedalaşamadığı çok değerli Ürgüp halkından da helallik istedi.”
Çalışma Arkadaşlarının adına Ürgüp İlçe Emniyet Müdür V. Murat Sürücü günün anısına, Zafer Akpınar’a plaket takdim etti.












