Vuslat Eğitim Kültür Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla ve 15 Temmuz ve tüm şehitlerimizin anısına Ürgüp merkez Sanayi Cami önünde vatandaşlara aşure dağıtıldı. Amaçlarının Nuh (a.s)’dan beri her Muharrem ayında dağıtılan aşure geleneğini devam ettirmek ve gelecek nesillere aktarmak olduğu dernek yöneticileri tarafında ifade edildi.
Aynı zamanda aşure dağıtımı tüm Türkiye’deki Semerkand Vakfı şubelerin de eş zamanlı olarak devam etmektedir denildi.





