Ürgüp ilçemizde evka mahalleside belediye evlerine yakın çamlık alanda, dün öğleden henüz belirlenmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Yangının çıktığını gören vatandaşlar itfaiyeye haber verdi. Yangın ihbarını alan Ürgüp İtfaiye ekipleri kısa bir sürede olay yerine gelerek yangına müdahale ettiler.
Uzun süren çalışmalar sonucu yangın kontrol altına alınırken ekipler soğutma çalışmaları yaptılar.





