Ürgüp’te 10 Kasım Atatürk’ün ölümünün 77. yıl dönümü nedeniyle anma programı düzenlendi. Atatürk Anıtı’na çelenklerin konulması ile başladı. Saat 09.05’de İlçe genelinde sirenlerin 2 dakikalığına çalmasıyla saygı duruşu ve ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.
Anma programı kapsamında Ürgüp Belediyesi Sinema ve Kültür Merkezinde hazırlanan törenle devam etti. Saat 09:30 da başlayan tören Günün anlam ve önemini belirten konuşmanın ardından, slayt gösterisi, Şiir, oratoryo, ilçe genelinde düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilerin ödüllendirilmesi ve Atatürk’ün sevdiği Türkülerin okunması ardından anma programı sona erdi.




















