23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı münasebetiyle, İlçemiz okullarından Türkan Diker İlkokulu öğrencileri makam koltuğuna oturarak temsili Kaymakamlık yaptılar.
Kaymakam olarak isteklerde bulunan öğrenciler, ilçemizi daha da güzelleştirmek için yapmayı düşündükleri işleri dile getirdiler. Ürgüp Kaymakamı Mehmet MAraşlı da öğrencileri bu olgun düşünceleri için tebrik edip kendilerine kitap hediye etti.







GÜNCEL
Yayınlanma: 20 Nisan 2018 - 17:09
Ürgüp Kaymakamı Mehmet Maraşlı Koltuğunu Devretti
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Münasebetiyle Kaymakamlık Koltuğuna Öğrenciler Oturdu.
GÜNCEL
20 Nisan 2018 - 17:09





