Ürgüp Kaymakamı Mehmet MARAŞLI, ilçemizde yapımı tamamlanan ve 16 Nisan pazartesi günü itibariyle hasta kabülüne başlayan yeni devlet hastanesini gezerek incelemede bulundu.
İnceleme sırasında Ürgüp Devlet Hastanesi Başhekimi Sami BİLİCİ, İdari Mali Hizmetler Müdürü Murat HARMANLI, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Zeynep TOPALOĞLU ve İlçe Emniyet Müdürü Baki YILMAZ kendisine eşlik ederek hastane hakkında bilgi verdi.
Kaymakam Maraşlı yeni Ürgüp Devlet Hastanesinin Ürgüp'e hayırlı olmasını dileyerek hastalara şifa, çalışan sağlık görevlilerine de başarılar diledi.






