Tüm Türkiye’de olduğu gibi Ürgüp’te de 2016 yılı büyük coşku içerisinde kutlandı. Türkiye’nin en önemli turizm merkezlerinden bir tanesi olan Ürgüp, yeni yıla kar yağışı altında girdi. Türkiye’nin birçok ilinden yeni yıla girmek için Ürgüp’ü tercih edenlerin sevinci ise görülmeye değerdi.
Otellerde, eğlence merkezlerinde yerli ve yabancı turistler, müzikler eşliğinde yeni yıla merhaba dedi. Ürgüp’te yeni yıla girmeyi tercih eden yerli turistler, Ürgüp’te 2016 yılına girmekten dolayı son derece mutlu olduklarını ifade ederken, "Kar yağışı altında Ürgüp’te muhteşem manzaralar altında 2016 yılına merhaba diyoruz" dediler.
Öte yandan polis ekipleri ilçenin asayişini sağlarken, maliye ve gıda tarım müdürlüğü de denetimlerine devam etti.
Yılbaşı nedeniyle Ürgüp’e Nevşehir’den çok sayıda polis takviyesi yapıldı.














