Ürgüp’te kar yağışı ve buzlanma nedeniyle okullarda eğitime bir gün ara verildi.
Ürgüp Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, Ürgüp ilçe merkezi, belde ve köylerinde yoğun kar yağışı ve buzlanma nedeniyle ilköğretim, ortaöğretim, lise ve dengi olan kurumlarda (31.12.2015 Perşembe günü) eğitime bir gün ara verildiği belirtildi.
Seneye Görüşmek Üzere :)
Tüm eğitim camiamıza iyi tatiller ve mutlu yıllar dileriz.









