Ürgüp İlçe Müftülüğünce 12 İmam Hatibe 8 hafta sürecek Hizmet içi eğitim semineri Merkez Yahya Efendi Camisinde başladı.
İlçe Müftülüğüne bağlı 12 İmam-Hatip ve Müezzin 8 haftalık hizmet içi eğitim seminerine alındı. Yaygın din eğitimi kapsamında hizmetlerin etkinlik ve verimliliğinin artırılması, hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve Kur’an-ı Kerim okuma ve ezber düzeylerini geliştirmek için düzenlenen kursun öğreticiliğini İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar ve İmam Hatip Ahmet Acar yapmakta.
İlçe Müftüsü Çınar “ Hemen hemen her yıl çeşitli zaman dilimlerinde personellerimize yönelik çeşitli hizmet içi eğitim kursları düzenliyoruz. Hizmet içi eğitim kurslarımız yıl boyu hep oluyor ve olmaya devam edecek. Ezanı güzel okuma, Kuran-ı Kerimi güzel okuma, ses kullanmanın teknikleri, yüz yüze vaaz, hitabet kursu gibi çeşitli kurslar düzenleyerek personellerimizin mesleki kariyerlerini yükseltmek ve geliştirme gayretlerimizi sürdürüyoruz. “ dedi.









