Olay bugün sabah saatlerinde Göreme Kasabasında meydana geldi. Göreme’de taksicilik yapan Y.I ve eşi dün akşam saatlerinde yedikleri balıktan zehirlendi.
Sabah saatlerinde duraktaki arkadaşları Y.I’nın durağa gelmemesi üzere şüphelendi. Şüphelenen arkadaşları Y.I yı telefonla aradı fakat Y.I telefonlara cevap vermedi. Telefonların açılmaması üzere duraktaki arkadaşları 112 Ekiplerine haber verdi. 112 Ekipleri eve girdiklerinde Y.I ve eşini baygın bir şekilde buldular. Y.I ve eşi yapılan ilk müdahalenin ardından özel bir hastanede tedavi altına alındı.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 03 Şubat 2016 - 00:00
Yedikleri Balıktan Zehirlendiler
ASAYİŞ
03 Şubat 2016 - 00:00









