Nevşehir’de yatalak ve engelli vatandaşların oy kullanması için Nevşehir İl Sağlık Müdürlüğü harekete geçti. Sağlık Müdürlüğü tarafından il genelinde birçok ambulans yatalak ve engelliler için görevlendirildi. Ürgüp’te de kayıtlı olan 7 hastadan biri olan İbrahim Barbaros Karagül vatandaşlık görevini yerine getirmek için kendisi isteği üzere gelen ambulans ile oy kullanmak için Hacı Ahmet Toksöz Ortaokuluna getirildi.
Okulun 2. katında bulunan 1037 numaralı sandık başkanına haber veren engelli vatandaşı okula getiren sağlık ekipleri sandık görevlisinin “Aşağı inemeyiz, siz yukarı çıkarın” yanıtıyla karşılaşınca hasta adamı sedye ile okulun ikinci katına taşımak zorunda kaldı. Oyunu kullanan Karagül, yine aynı şekilde sedye ile aşağı indirildi.
Şimdi 1037 numaralı sandıkta ki görevlilere soruyoruz “ Sağlık Bakanlığı Engelli Vatandaşların Demokratik Haklarını Yerine getirmek adına ambulans tahsis ederken 2. Kattan aşağı inmek zor mu geldi ?”
Yüksek Seçim Kurulu Sitesinden Alıntı Bir Yazı "Engelli vatandaşlar da 75 yaş ve üzeri vatandaşlar gibi oylarını aile bireyleri ile birlikte sandık kurulan yerlerin giriş katlarında kullanabilecekler. Ayrıca oy kullanmak isteyen engelli, gebe, hasta ve yaşlı vatandaşlarımız bekletilmeden öne alınacaklar."
ENGELLİ VATANDAŞA “SANDIK SORUMLUSU ENGELİ”
Posted by Şerif Taşar on 1 Kasım 2015 Pazar
ÖZEL HABER
Yayınlanma: 01 Kasım 2015 - 00:00
ENGELLİ VATANDAŞA "SANDIK SORUMLUSU ENGELİ"
ÖZEL HABER
01 Kasım 2015 - 00:00









