Cumhuriyet Halk Partisi 3. sıra Nevşehir Milletvekili Adayı Fulya Gülşen Altınsoy, 26.dönem Milletvekilliği Genel seçimleri için oyunu Ürgüp ilçesine bağlı Mustafapaşa Köyünde kullandı.
Oyunu kullanmak için sabah erken saatlerde eşi ile birlikte Mustafapaşa İlk okuluna giden Fulya Gülşen Altınsoy, burada oyunu kullanacağı sandığın bulunduğu salondaki sandık görevlileri ve seçmenler ile tek tek tokalaştı. Gülşen daha sonra 1085 nolu sandıkta oyunu kullandı.
Milletvekili Adayı Gülşen, oy kullanma işleminin ardından yaptığı açıklamada Mustafa Kemal Atatürk'ün bana vermiş olduğu yetkiyle, vatanıma ve memleketime hizmet etmek için çıktığım bu onurlu yolda oyumu kullandım. dedi
GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Kasım 2015 - 00:00
Fulya Gülşen Altınsoy Oyunu Kullandı
GÜNDEM
01 Kasım 2015 - 00:00









