Sabah saatlerinde başlayan kar yağışı nedeniyle Ürgüp Belediyesi Teyakkuza geçti. Olabilecek kazaları en alt seviyeye indirmek adına Ürgüp Belediyesine bağlı ekipler Turban Kavşağını trafiğe kapatarak ilçe merkezine ulaşımı çevre yolundan verdi.
Öte yandan belediye ekipleri kar temizleme ve tuzlama çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Yetkililer ise uyardı. “ Kar Lastiği ve Zincir olmadan yola çıkmayın “ 












