Ürgüp Ayşe Sağdıç Çok Programlı Anadolu Lisesince 24 - 25 Nisan 2018 tarihleri arasında sergilenecek olan "TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı" açılışı Kaymakam Mehmet MARAŞLI, İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş ÖZDEMİR, okul müdürleri, öğretmen ve öğrencilerin katılımı ile gerçekleştirildi.
Kaymakamı Maraşlı, tüm projeleri yerinde tek tek inceleyerek proje hakkında öğrencilerden bilgiler aldı, bu çalışmalarda emeği geçen idareci, öğretmen ve öğrencileri ise tebrik etti.




GÜNCEL
Yayınlanma: 24 Nisan 2018 - 14:34
Ayşe Sağdıç ÇPA Lisesinde Tübitak Bilim Fuarı Açıldı
Ayşe Sağdıç Çok Programlı Anadolu Lisesi'nde "TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı" Açılışı Yapıldı
GÜNCEL
24 Nisan 2018 - 14:34





