Ortahisar’da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, düzenlenen programla coşkuyla kutlandı.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Kasabada bulunan okulların ve halkın yoğun katılımlarıyla Tepe Başı Meydanında coşkuyla kutlandı. Programa Ortahisar Belediye Başkanı İsmail Genç, belediye meclis üyeleri, stk temsilcileri, muhtarlar, öğrenciler, öğretmenler ve Ortahisar’lı vatandaşlar katıldı. Kutlama törenlerinde ilk olarak başta Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitlerimiz için bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve akabinde de İstiklal Marşımız söylendi. Dev Türk Bayrağımız öğrenciler tarafından açıldı.
Kutlama programında 'Okuma-Yazma Seferberliği' projesi kapsamında projeye katılan ve okuma-yazma öğrenen hanımefendilere Belediye Başkanı İsmail GENÇ tarafından hediye takdim edildi. Okumanın öğrenmenin yaşının olmadığını vurguladı.
Tören açılış konuşmaları, Anaokulu öğrencilerinin düzenlemiş olduğu gösteriler, halk oyunları ve şiirler ile devam etti. Program çıkışında protokol üyeleri bando ekibini selamladı.

































