Nevşehir’de yatalak ve engelli vatandaşların oy kullanması için Nevşehir İl Sağlık Müdürlüğü harekete geçti. Sağlık Müdürlüğü tarafından il genelinde birçok ambulans yatalak ve engelliler için görevlendirildi. Nevşehir’in Ürgüp İlçesinde Kavaklıönü Mahallesinde oturan şeker hastalığı nedeniyle iki bacağını kayıp eden İbrahim Barbaros Karagül (60), oy kullanmak için ambulansa bindirilerek Hacı Ahmet Toksöz Ortaokulu’na getirildi.
Ambulanstan indirilen Karagül’ün oy kullanacağı sandık 2. Katta olunca ekiplerin işi zorlaştı. Oy kullanacağı 1037 nolu sandığa getirilen Karagül, yine 112 Acil Servis personelinin yardımı ile oy kabinine kadar getirildi.
Oyunu kullanan Karagül, yine sedyeye bindirilerek ambulansla evine götürüldü. Ambulansla ilk kez oy kullanmaya geldiğini söyleyen İbrahim Barbaros Karagül, “Çok teşekkür ederim yardımlarına. Ne deyim başka Allah razı olsun, Allah razı olsun başka bir şey demem.” dedi.










