Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, 26.dönem Milletvekilliği Genel seçimleri için oyunu kullandı.
Oyunu kullanmak için sabah erken saatlerde eşi ve çocukları ile birlikte Hacı Ahmet Toksöz Ortaokuluna giden Yıldız, burada oyunu kullanacağı sandığın bulunduğun salondaki sandık görevlileri ve seçmenler ile tek tek tokalaştı. Yıldız daha sonra Haydi Bismillah diyerek 1030 nolu sandıkta oyunu kullandı.
Belediye Başkanı Yıldız, oy kullanma işleminin ardından gazetecilere yaptığı açıklamada seçimlerin Türkiye ve Nevşehir için hayırlara vesile olmasını diledi.












