AK Parti Nevşehir Milletvekili Aday adayı Hasan Albayrak mesajla 14 Mart Tıp Bayramını kutladı. Albayrak’ın mesajı şöyle:
“Tıp Bayramı dolayısıyla, hekimlerimiz başta olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızı en içten duygularımla tebrik ediyorum. Vatandaşımıza sağlık hizmeti sunarken karşılık beklemeden, sadece mesleki sorumluluğunuzu yerine getirmeniz, bizlere de motivasyon kaynağı oldu ve ülkemiz adına yapacağımız reformların da en güçlü adımını oluşturdu. Sosyal devlet olmanın gereği, halkımızın desteği ve siz doktorlarımızın çabalarıyla 14 yıllık iktidar süresi boyunca sağlık alanında büyük reformlara imza attık. Her bireyin temel ihtiyacı olan sağlık hizmetini, hiçbir ayrım gözetmeden herkese sunduk ve ülkemizin en ücra noktasına kadar sağlık hizmetini ulaştırdığımız bir dönemi başlattık. Bu süreçte sağlık yatırımlarına ayrılan bütçe arttırılmış, aile hekimliği uygulaması getirilmiş ve sağlık hizmetlerinin kalitesi yükseltilmiştir. Bu doğrultuda bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da aynı görev anlayışı ve çalışma heyecanı ile insanımıza daha iyi bir sağlık hizmeti verebilmek için siz doktorlarımızla birlikte gayret göstereceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle; insan hayatını her şeyin üstünde tutan, tüm zorluklara rağmen özveri ile çalışmaya devam eden doktorlarımız ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını kutluyor, bu anlamlı günün sağlıklı yaşama bilincini arttırmasını diliyorum.”
SİYASET
Yayınlanma: 13 Mart 2015 - 00:00
Albayrak'tan "Tıp Bayramı" mesajı
SİYASET
13 Mart 2015 - 00:00









