Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, 15 Mart 2015 Pazar günü tek oturumda yapılacak olan YGS sınavına girecek öğrenciler için mesaj yayınladı. Balcı Mesajında şunları söyledi;
Sevgili gençler; Bende bu güzide Ülkenin okullarından Mezun olmuş ve OSYM tarafından düzenlenen bir çok sınava muhatap olmuş bir büyüğünüz bir ağabeyiniz olarak sınavlarda başarılı olabilmeniz için hiç bir şeyin sizin yaşamınızdan daha değerli olmadığını düşünerek, anksiyete (kaygı) yönetimini çok iyi planlamanız gerektiğini düşünüyor, Üniversite sınavını 3. Girişinde kazanan bir ağabeyiniz olarak hepinize gireceğiniz bu sınavda başarılar diliyorum.Yani çokta kafanıza takmayın bu sınavı.
Alper BALCI
Kaymakam
Kaymakam









