İlçe esnaflarından Mehmet Güzeller ve Oğulları tarafından ilçemiz Sivritaş Mahallesi Sanayi İçerisine kurulan Yapı Center Mağazasının açılışı bugün yapıldı.
Açılış programına İlçe Kaymakamı Alper Balcı, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, Ak Parti Nevşehir Milletvekilleri Mustafa Açıkgöz, Murat Göktürk, İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar, siyasi parti başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılış programı Kuranı Kerim Tilavetiyle başladı. Program daha sonra firma sahibi Mehmet Güzeller’in selamla konuşması ve protokolün selamla konuşmasıyla devam etti konuşmaların dualar eşliğinde kurban kesildi. Açılış kurdelesini Kaymakam, Belediye Başkanı, Milletvekilleri ve Firma Sahibi Mehmet Güzeller kesti.
Açılış Programı mağaza gezisi ile son buldu.














