Gaziantep İlinde bu yıl 5-6 mayıs tarihlerinde 1.si düzenlenen Ulusal Yemek Yarışması’na Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden 300 aşçının katıldığı yarışmaya Ürgüp Sebahat Erol Toksöz Meslek Yüksekokulu Aşçılık Bölümü Öğretim Görevlisi Osman ÖZER koordinatörlüğünde okulumuz öğrencilerinden Özkan ÖZTÜRK, Berat GENCASLAN, Betül DEMİRCİ, Ceyda ÖNDEŞ, Hazal Sultan KARALAY, Mehmet Can KOÇ ve Beyza Nur AKTAŞ katıldılar.
Şefler Ekip Klasman Birinciliği kupası ve çeşitli kategorilerde ödüller kazanan öğrencilerimiz, Kaymakam Mehmet MARAŞLI’yı makamında ziyaret ederek desteklerinden dolayı teşekkür ettiler. Kaymakam Maraşlı da öğretim görevlisi ve öğrencileri tebrik ederek başarılarının devamlarını diledi.





