25 Ocak 2014 tarihinde yapılan ÜRGÜPLÜLER DERNEĞİ Olağan Genel Kurulunda Dernek ve Ürgüp için daha güzel neler yapılacağı tartışılırken bunun yanı sıra Ürgüp’ün tanıtımı, Ürgüplüler derneğinin sıkıntıları ve yeni üyeler kazanılması için neler yapılacağı konuşuldu. Mevcut Yönetim aynı şekilde devam ederken . Dernek Başkanı Zekai Ulusoy Haber Merkezimize yaptığı açıklamada;“Dernekçilik köreldi ve yeni üyelere ihtiyacımız var, derneğimize sahip çıkacak hemşerilerimize ihtiyacımız var. Genç dinamik üyelere ve derneğimize sahip çıkacak gençlere ihtiyaçlarının olduğunu belirten Ulusoy 20 yıllık bir derneğin bu kadar az üye ile genel kurul yapılmamasını konusunda değerli Ürgüp’lü Hemşehrilerimizin desteklerini bekliyoruz .”dedi
ÜRGÜP
Yayınlanma: 26 Ocak 2014 - 00:00
ÜRGÜPLÜLER DERNEĞİ GENEL KURUL TOPLANTISI YAPILDI
ÜRGÜP
26 Ocak 2014 - 00:00









