Gençlik Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen liseler arası Hentbol Turnuvasında İlçemiz Okullarından Hayri Mehmet Ürgüp’lü Anadolu Lisesi İl birincisi oldu. 16-18 Kasım tarihleri arasında Nevşehir Damat İbrahim Paşa Spor Salonunda yapılan müsabakalarda şampiyonlarımız ilk maçını Derinkuyu Anadolu Lisesi ile yaptı. İlk Maçta 22-6 galip geldi. İkinci maçlarında da Gülşehir Anadolu Lisesi ile karşı karşıya geldi. Gülşehir Anadolu Lisesini 11-2 galip ederek okulumuz il birincisi oldu.
Şampiyonlarımız önümüzdeki aylarda bölge illerde yapılacak olan müsabakalarda ilimizi temsil edecek.
Şampiyonlarımız haber merkezimize yaptıkları açıklamada ”müsabakalar boyunca kendilerini yalnız bırakmayan hocaları Serdar Şimşek’e, Fatih Mehmet Cömert’e ve Gülistan Çetin’e teşekkür ettiler.









