Ürgüp’te eğlence mekanlarına gitmeyen vatandaşlar Ürgüp Belediye tarafından Ürgüp Cumhuriyet meydanına yakılan ateşin etrafında havai fişeklerin gösterileri ile girdi. Kar ve soğuk havaya rağmen vatandaşlar, gönüllerince eğlendi.
Her yıl olduğu gibi bu yılda Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Ürgüp İlçe Jandarma Komutanlığı güvenliği en üst seviyede tutarak vatandaşların huzurunu korudu.
Maliye ekipleride denetimlerini sıklaştırarak bandrolsüz ve kaçak alkol denetimi yaptı.



















