Ürgüp Ülkü Ocağı´nda görev değişimi oldu. Ürgüp´te başarılı çalışmalara imza atan Alperen Kıdemli, bayrağı Mustafa Kaan İlleez´e teslim etti.
Ürgüp Milliyetçi Hareket Partisi Ürgüp İlçe Başkanı Mustafa Öz'ünde katılımıyla, Nevşehir Ülkü Ocakları İl Başkanı Cihat Burak Korkmaz´ın gerçekleştirdiği devir teslim töreninde ülkücüler de hazır bulundu. Bugüne kadar yaptığı çalışmalar için Alperen Kıdemli´ye teşekkür eden Korkmaz, bundan sonra da birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaların sürdürüleceğini söyledi.
Ürgüp Ülkü Ocağı Başkanı Alperen Kıdemli; ''Yaklaşık 1 yıldır yürütmekte olduğum Ülkü Ocakları Ürgüp İlçe Başkanlığı görevini devretmiş bulunmaktayım. Bu zamana kadar elimizden geldiğince davamıza hizmet için çalıştık. Bu süreçte hep yanımda olan Ocak yöneticilerime , Üniversite Başkanlarıma , Ortaögretim Teşkilatıma ve Tüm teşkilatıma teşekkür ederim. Sayamadıklarım haklarını helal etsinler.Eğer hakkım varsa helal olsun sizlerde hakkınızı helal edin.1 yıllık süreçte hep Allah rızasını gözeterek hareket etmeye çalıştım yolumu gönül kazanmak üzerine çizdim eksik yaptıklarımızı arkadaşlarımız ve bizden sonrakiler tamamlayacak daha iyi işler yapıp davamızı daha ileriye götürecektir.Biz Ömrümüz boyunca bu dava için çalışacağız.Ocak Başkanlığı görevim bitti ama Ülkücü bir nefer olarak çalışmaya devam edeceğim inşallah.Tüm teşkilatlarımızın emrindeyim. Herkes Hakkını Helal Etsin.'' dedi.

















