Ürgüp Ülkü Ocağı Başkanı Oytun Akyol yaptığı konuşmada; Milliyetçi Hareket Partisi Ürgüp Belediye Başkan Adayı Sayın Fatih Kadir Yıldız’ın katkıları ile vatandaşlarımıza kandil simidi ikramında bulunduk.
Öğlen Hazırladığımız yaklaşık 1500 paket Kandil Simidi’ni Musalla Camii Mevlid Kandili programı çıkışında vatandaşlarımıza ikram ettik. Bu mübarek gece birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının zirveye ulaştığı özel ve anlamlı günlerdir. Bu vesile ile bir kez daha halkımızın mübarek Mevlid Kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını Cenab-I Hak’tan Niyaz Ederim’’ dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 13 Ocak 2014 - 00:00
Ürgüp Ülkü Ocağı Kandil Simidi Dağıttı
GÜNDEM
13 Ocak 2014 - 00:00
İlginizi Çekebilir









