Ürgüp Ticaret ve Sanayi Odası üyeleri ile birlikte İstanbul’da düzenlenen 37. Yapı Fuarı’na katılarak inşaat sektörünün nabzını tuttu.Fuarı gezen ÜTSO üyeleri, inşaat sektöründeki yeni teknolojileri ve ürünleri inceleme imkanı bularak inşaat sektöründeki yeni teknoloji ve ürün imalatı alanında faaliyet gösteren yerli ve yabancı birçok firma ile iş görüşmesi yaparak, yeni ticari bağlantılar kurdu.6 Mayıs 2014 tarihinde kapılarını ziyaretçilerine açan fuarda Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Aydın İnşaat sektöründe faaliyet gösteren üyelerimizin sektördeki yenilikleri yakından takip etmeleri açısından fuarlara katılmalarının çok önemli olduğunu belirterek Üyelerimize katma değer sağlayacak bu tarz etkinliklerine devam edeceğiz. 












