Nevşehir Halk eğitim Merkezi ve Kapadokya Formun kursiyerleri yıl boyunca yaptıkları yağlı boya, rölyef ve minyatür sergisi ile eserlerini sanat severlerin beğenisine sundular.
Toplamda 50 eserin bulunduğu serginin açılışına Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, Nevşehir Halk Eğitim Müdürü Mustafa Özdemir, davetliler ve Kurs eğiticileri katıldı.
Serginin açılış konuşmasını Osmanlı Sanatları Minyatür Kursu Öğretmeni Pınar Bal yaptı.
Pınar Bal Konuşmasında; Sayın Kaymakamım, Sayın Halk Eğitim Müdürüm ve saygıdeğer sanat severler öncelikle sizlere sergimize hoş geldiniz diyor ve ayrıca Değerli Ülkü Kaya Hocamıza hobi olarak ve zevkle çalıştığı yağlı boyaların yanında Nevşehir Halk Eğitim Müdürlüğü ve Forum Sanat Kulübü nünde çalışmalarının burada sergilenme imkanı sağladığı için teşekkürlerimizi sunuyoruz. dedi
Pınar Bal’ın konuşmasının ardından kurdele kesilerek sergi gezildi.












