Ürgüp’te 1. Ve 2. Etap toplu konut uygulamasının ödeme miktarının fazla olduğu gerekçesiyle imza kampanyası başlatıldı. Edindiğimiz bilgilere göre İmza kampanyasına şuana kadar 154 kişi destek verdi. Cumartesi günü başlayan imza kampanyası ilerleyen günlerde de devam edeceği belirtildi.
İmza atılan dilekçede “Nevşehir İli Ürgüp ilçesi 1. - 2. etap toplu konut uygulaması peşinat ve aylık ödeme miktarlarının fazla olduğunu, TOKİ'nin amacının dar gelirli aileleri konut sahibi yapmak olduğunu fakat asgari ücretle çalışan vatandaşların bu fiyatları ödemekte zorlanacağını ve yeniden düzenlenmesini istiyoruz. Gereğinin yapılmasını tarafınıza arz ederiz.” Yazmaktadır.










