Ürgüp Kaymakamlığı ve Ürgüp İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Ürgüp Sinema ve Kültür Merkezi salonunda düzenlenen dinleti programına Kaymakam Alper Balcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir, Şube Müdürleri, Okul Müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Program Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başladı. Daha sonra 10 Farklı şiir dinleyicilerinin beğenisine sunulurken zaman zaman duygu dolu anlar yaşandı. Program sonunda İlçe Kaymakamı Alper Balcı şiir okuyan öğrencileri bir araya toplayarak mikrofonu eline aldı, Kaymakam Balcı öncelikle bütün öğrencilerime ve öğretmenlerime teşekkür ediyorum dedi. Şiir okumanın ve şiir ezberlemenin önemini anlatan Balcı “ Kim bir şiiri okur, makamıma gelir bana o şiiri ezbere okursa onu ödüllendireceğim” dedi.










