Ürgüp’te, Türk Polis Teşkilatı’nın 172. kuruluş yıldönümü münasebetiyle Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından şehit polisler için mevlit okutuldu.
Duayeri Camii’nde okutulan Mevlidi-i Şerif’e, Emniyet Müdürü Baki Yılmaz, şube müdürleri, polis memurları ve vatandaşlar katıldı. 10 Nisan Polis Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen programda şehit polisler için dualar okundu.
Mevlid-i Şerif sonunda Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından cemaate lokum dağıtıldı.
























