10 Nisan Polis Haftası Münasebetiyle Ürgüp İlçe Emniyet Müdürlüğü hafta boyunca çeşitli etkinlikler düzenledi. Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Baki Yılmaz’ın koordinesinde gerçekleştirilen programlar çerçevesinde ilk olarak Şehit ve Gazi Yakınları ziyaret edildi. Cuma Günü Merkez Duayeri Camiinde Şehit Polisler için mevlüt okutuldu. Resmi program ise Pazartesi günü Ürgüp Hükümet Konağında gerçekleştirildi ve Ürgüp Dinler Otelde protokole ve misafirlere resepsiyon verildi.
Program son olarak Cumhuriyet Meydanında Vatandaşlara ve görevli personele Emniyet Müdürlüğünce pilav ve ayran ikramı yapıldı. Düzenlenen programlara Ürgüp Belediye Başkan Vekili Süleyman Er, Ürgüp Cumhuriyet Savcısı Mehmet Güler, Savcı Mehmet Coşkun, Garnizon Komutanı Timur Budak, Jandarma Komutanı Okan Özcan, AK Parti Ürgüp İlçe Başkanı Aynur Asiltürk ve yönetimi, MHP İlçe Başkanı Mustafa Öz ve çok sayıda vatandaş katıldı. Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Baki Yılmaz “ 10 nisan Polis haftası münasebetiyle düzenlenen etkinliklere katılan değerli protokolümüze, vatandaşlarımıza, çalışma arkadaşlarıma ve basınımıza çok teşekkür ederim.” Dedi.






Program son olarak Cumhuriyet Meydanında Vatandaşlara ve görevli personele Emniyet Müdürlüğünce pilav ve ayran ikramı yapıldı. Düzenlenen programlara Ürgüp Belediye Başkan Vekili Süleyman Er, Ürgüp Cumhuriyet Savcısı Mehmet Güler, Savcı Mehmet Coşkun, Garnizon Komutanı Timur Budak, Jandarma Komutanı Okan Özcan, AK Parti Ürgüp İlçe Başkanı Aynur Asiltürk ve yönetimi, MHP İlçe Başkanı Mustafa Öz ve çok sayıda vatandaş katıldı. Ürgüp İlçe Emniyet Müdürü Baki Yılmaz “ 10 nisan Polis haftası münasebetiyle düzenlenen etkinliklere katılan değerli protokolümüze, vatandaşlarımıza, çalışma arkadaşlarıma ve basınımıza çok teşekkür ederim.” Dedi.
















