Hayırsever Ayşe Dudu Sağdıç tarafından Ürgüp’te yaptırılan ve kendi adı verilen 18 derslikli Ayşe Sağdıç Çok Programlı Anadolu Lisesi bugün düzenlenen törenle açıldı. Okulun açılışı nedeniyle düzenlenen törene Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan, Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, Nevşehir İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Metin Alkaya, İl Emniyet Müdürü Metin Kalayoğlu, Ak Parti Nevşehir Milletvekili Murat Göktürk, MHP Nevşehir Milletvekili Mehmet Varol, Nevşehir İl Milli eğitim Müdürü Osman Şimşek, Ürgüp İlçe Milli Eğitim Müdürü Savaş Özdemir, İlçe Jandarma Komutanı Okan Özcan, İlçe Emniyet Müdür İrfan Yabaş, Belediye Başkanı Fahri Yıldız,,İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar, hayırseverler, okul müdürleri ile çok sayıda davetli katıldı.
Törende konuşan Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan, bugün Ürgüp için önemli bir günlerden birisi. Biraz önce İlçe Kaymakamı Alper Balcı’nın da bahsettiği gibi Ürgüp Nevşehir İli İçerisinde en çok hayırseveri olan kamu hizmetlerinin daha ziyade devlet ve halkın birlikte yaptığı gerçekten önemli bir ilçemiz. Bu nedenle ben Ürgüplüleri bir kez daha tebrik etmek istiyorum. Gerçekten Ürgüp’lüye yapılan her hizmetin altında Ürgüplünün imzası da var bunu kesinlikle belirtmek istiyorum. En son bütün ilçelerimizde özel idaremiz tarafından köylerde hizmet yapıldı, o yapılan hizmetlerin hepsi devlet tarafından yapıldığı halde Ürgüp’te Ürgüp halkı, Ürgüplü hemşerilerimiz köylerde yapılan hizmetlerde kendi imzasını bizimle birlikte devletle attı. Bu güzide okula katkı sağlayan Sağdıç ailesine şükranlarımı arz ediyorum, inşallah burada Türkiye Cumhuriyeti Devletinin İlerlemesi, gelişmesi ve büyümesi için yetişecek olan nesiller en iyi şekilde en ideal şartlarda yetişme imkânı elde edecekler sizlerin sayesinde. Ben burada emeği olan herkese tekrar teşekkür ediyor şükranlarımı arz ediyorum. Bu güzel eserin Ürgüp’e ve Ülkemize hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum dedi.
Hayırsever Ayşe Dudu Sağdıç’ta, açılışını gerçekleşen okulun öğrencilere, öğretmenlere ve tüm Ürgüp halkına hayırlı olmasını diledi.
Kaymakam Balcı ” bir sene oldu göreve başlayalı, göreve başladığımdan beri hayırseverlerin mesaisi ile uğraşıyorum ve bundan çok mutluyum. Veli Halıcı Amcamızla, Hanife Teyzemizle, Ayşe Teyzemizle, Veysel Amcamızla… Ürgüp’teki okulların bir çoğunun hayırseverler tarafından yapılması tesadüf değil. Anadolu’muzun bu kadim coğrafyamızda inanılmaz bir Anadolu kültürü var kendilerine çok teşekkür ediyorum. dedi
Yapılan konuşmaların ardından Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan ve Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı tarafından hayırsever Ayşe Dudu Sağdıç’a plaket takdim edildi.
Yapılan tören protokol üyelerinin okulun kurdelesi kesmesiyle son buldu.
















