Mustafa Veli Halıcı İmam Hatip Ortaokulu öğretmenleri ve öğrencileri tarafından başta Şehitler olmak üzere ebediyete intikal etmiş hayırseverler, eğitimciler ve hatim okunan hafta Ürgüp ve Köylerinde vefat edenler için her hafta hatim okutulacak.
Okunan hatimlerin duası ise her hafta Perşembe günü saat 12:30 da okulda yapılacak.
Konu ile açıklama yapan okul müdürü Mustafa Fidan “ Öğrencilerimizin kutsal kitabımız olan Kur’anı Kerimi düzenli olarak okuyarak evrensel mesajı anlamaları için tüm öğrencilerimizin katıldığı Arapçasını okuduğu sayfaların mealini de okuduğu ve yıl boyu sürecek olan hatim okuma projesi yaptık. Bu projeyle Öğrencilerimizin yıl boyu Kur’anla sürekli iç içe olacak. İmam Hatip Ortaokulu olarak ülke ve millet sevgisini ve duyarlılığını artırmak için öğrencilerimizle birlikte, ülkemizin ve milletimizin huzuru, birliği, beraberliği için, bunları sağlarken de canlarını seve seve feda eden tüm aziz şehitlerimizin ruhlarına hediye edilmek üzere hatim okuyacağız. Aynı zamanda o hafta içerisinde Ürgüp İlçe merkezinde, köy ve kasabalarında aramızdan ayrılan, hakkın rahmetine kavuşan vatandaşlarımızın da ruhlarına hediye edeceğimiz hatim kampanyası başlatmış bulunmaktayız. “ diye konuştu.









