19 Eylül Gaziler günü münasebetiyle Ürgüp Hükümet konağı önünde anma programı düzenlendi. Düzenlenen programa Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, Garnizon Komutanı Adem Aydın, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, Şehit ve Gazi yakınları, daire amirleri, siyasi parti temsilcileri, Stk Başkanları ve Ürgüp’lü vatandaşlar katıldı.
Program çelenk sunma ile başlandı, daha sonra saygı duruşu ve istiklal marşı okundu, günün anlam ve önemini belirten konuşmalar ve şiirlerin okunmasının ardından Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı’nın Şehitler ve Gaziler Defterini imzalamasıyla sona erdi.
Törende Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı bir konuşma yaptı. Balcı, Ürgüp Kaymakamlığı Şehitler ve Gaziler Defterine yazdığı satırları okurken...
Kaymakam Balcı Şehitler ve Gaziler Defterine Yazdığı Satırları...Kaymakam Balcı Şehitler ve Gaziler Defterine yazdığı satırları okurken...
Posted by Şerif Taşar on 19 Eylül 2015 Cumartesi










