Ürgüp Kaymakamlığı tarafından 18 Mart Çanakkale Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferinin 100. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen program Ürgüp Belediyesi Sinema ve Kültür Merkezinde yapıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşının Okunmasıyla başlayan program, günün anlam ve önemini belirten konuşmaların ardından 18 Mart Çanakkale Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferinin 100. yıl dönümü dolayısıyla okullarda düzenlenen Çanakkale Konulu Şiir ve Kompozisyon dalında 1. Olan eserlerin okunması ile devam etti. Program Hayri Mehmet Ürgüplü Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlamış olduğu tiyatronun oynanması ve ödül töreni ile sona erdi.
Program sonunda Kapadokya Aşçılar Derneği ve Türk Kızılayı Ürgüp Şubesi tarafından Şehitlerin ruhları için katılımcılara lokma tatlısı dağıtıldı.
Ürgüp Belediyesi Kültür Merkezindeki programa Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı, Ürgüp Belediye Başkan Fahri Yıldız, Garnizon Komutanı, siyasi parti temsilcileri, STK Başkanları,daire müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.










