Konu hakkında haber merkezimize şikayetlerini dile getiren Ürgüplü vatandaşlarımız Özellikle Kayseri olmak üzere çevre illerden hafta sonlarını geçirmek üzere ilçeye gelen kaliteli müşterilerin yanında maganda diye tabir edebileceğimiz gayri meşru işleri için ilçemizi mekan tutanlara birilerinin artık dur demesi gerektiğini belirttiler.
Ürgüp, bir dünya kenti ve markası olarak Türkiyemiz ve Bölgemiz için büyük bir değer.Bu konuda gerek ilçe Emniyeti gerek Ürgüp te Belediye Başkanı Sayın Fahri Yıldız'ın da büyük gayret ve özverileri ile ilçe de güvenlik asayiş ve tanıtımından taviz verilmezken çevre illerden gelerek ilçenin huzurunu kaçıran şahıslar içinde yapılan çalışmalarla bu tür suç makinalarına göz açtırılmamakta kararlı gözüküyor.
En son hafta sonu Ürgüp te ki bir Restauranta kimliği belirsiz alkollü şahıslar tarafından araç ile girerek maddi hasar oluşturdu, daha sonrada havaya açılan rastgele ateş sonucunda restaurantın tabelasına gelen kurşun haberi ilçedeki turizmciler başta olmak üzere herkesi rahatsız ediyor.
Artık Kapadokya nın kalbi Doğa ve tarih kokan Ürgüp ilçesine gerçekten Tatil,turizm ve eğlence adına Dünyanın dört bir tarafından gelen yerli ve yabancı turistlerle bir takım kendini bilmez sözüm ona şehir magandası zevatlarca ilçenin huzurunun bozulmasına artık dur demek şart...
Ürgüp te bu görüntüleri istemiyoruz...!









