Son günlerde artan terör olayları nedeniyle Ürgüp’te Kamu Kurum çalışanları, siyasi partiler, sivil toplum kuruluşları ve çok sayıda vatandaş tarafından teröre lanet mitingi düzenlendi.
Ürgüp’te Kamu Kurum çalışanları, siyasi partiler, sivil toplum kuruluşları ve çok sayıda vatandaş tarafından teröre lanet mitingi düzenlendi. Ürgüp cumhuriyet Meydanından başlayan yürüyüş Hükümet Konağı önünde son bulurken, yürüyüşe Ürgüp İlçe Kaymakamı Alper Balcı, Ürgüp Belediye Başkanı Fahri Yıldız, siyasi parti başkanları, sivil toplum kuruluşları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Teröre lanet mitingine katılan vatandaşlar, “Ne Mutlu Türküm Diyene, Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez, Vatan Sana Canım Feda, Polise Uzanan Eller Kırılsın, Her Türk Asker Doğar.” Sloganları attı.
Dua ve İstiklal Marşının ardından yürüyüş son buldu.
























