S.S. 33 Nolu Ürgüp Şehir İçi Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Sadık Süzer ve Kooperatif Temsilcileri, Osmaniye Toprakkale Kaymakamı iken Ürgüp Kaymakamlığına atanan Mehmet Maraşlı’yı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun temennilerinde bulundular.
S.S. 33 Nolu Ürgüp Şehir İçi Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Sadık Süzer “İlçemize hoş geldiniz, yeni görev yerinizde kooperatifimiz adına başarılar dileriz.” dedi.
Kaymakam Maraşlı ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Sadık Süzer ve Kooperatif Temsilcilerine teşekkür etti.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 05 Ocak 2017 - 19:30
Ürgüp Şehir İçi Taşıyıcılar Kooperatifi Temsilcileri Kaymakamı Ziyaret Etti
ÜRGÜP
05 Ocak 2017 - 19:30









