23 Şubat 1 Mart tarihleri arasında kutlanan bu yıl 26.sı düzenlenen vergi haftası münasebetiyle Ürgüp Mal Müdürlüğü personeli Ürgüp Kaymakamı Alper Balcı’yı makamında ziyaret etti.
Kaymakam Balcı ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirirken ilk defa bir defterdardan çiçek aldığını belirtti. Kaymakam Balcı Ürgüp Mal Müdürü ve Mal Müdürlüğü personelinin vergi haftasını tebrik ederek çalışmalarında başarılar diledi.









