Kapadokya bisiklet spor kulübü sporcusu Oğuzhan Tiryaki, 03 Ağustos 2014 Günü İstanbul Arnavutköy’de yapılan, Salcano Türkiye dağ Bisikleti Şampiyonasında altın madalya aldı. Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından düzenlenen şampiyonada U17 kategorisinde pedal çeviren Oğuzhan Tiryaki 01:07:44 lük derecesiyle Türkiye Şampiyonu olurken, kulübün diğer sporcularından Oğuzhan Ermiş 9., Arif Emre Uz ise 13. Sırada yarışı tamamladı.
Kapadokya Spor Kulübü adına Masterlar kategorisinde yarışan Mustafa Zağlı yarışı 10. Sırada tamamladı. Türkiye Bisiklet Federasyonu Başkanı Emin Müftüoğlu ile Arnavutköy Belediye Başkanı Haşim Baltacı’nın katılımıyla gerçekleştirilen şampiyonada 190 sporcu yarıştı.
ÜRGÜP
Yayınlanma: 08 Ağustos 2014 - 00:00
ÜRGÜP'LÜ SPORCUDAN BİR BAŞARI DAHA
ÜRGÜP
08 Ağustos 2014 - 00:00









