Türk Kızılay’ının her yıl düzenlenmiş olduğu 81 İlden yüzlerce öğrencinin katıldığı 10 günlük kampa bu sene Ürgüp’ten 10 öğrenci katıldı.
Türk Kızılay’ı Ürgüp Şube başkanlığı 02-11 Ağustos tarihleri arasında düzenlenen kampa Ürgüp ve Köylerinden okullarında başarılı 10 öğrenci İstanbul Heybeli Adada düzenlenen gençlik kampına gitti.
Kalacak yer ve yemek ihtiyaçları Kızılay tarafından karşılanırken, öğrencilerin ulaşım için kullandığı uçak biletlerini ise Ürgüp Kaymakamlığı, THY ve Perissia Otel karşıladı.
Kızılay Başkanı Mehmet Yaman Yaptığı açıklamada; Türk Kızılayı olarak her sene düzenlenen gençlik kampına Ürgüp’ten 10 öğrenci gönderdik, buradaki amacımız çocuklarımızın yeni yerleri keşfetmek, kötü alışkanlıklardan koruma ve Türk Kızılayı’nın çalışmalarını öğrencilere aşılamak olduğunu, bu kapsamda bizlerden desteklerini esirgemeyen Ürgüp İlçe Kaymakamı Alper Balcı’ya ve esnaflara teşekkür ettiğini. Belirtti.









