Yurt dışında yaşayan Ürgüp’lü gurbetçi vatandaşlar 26. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri için kurulan sandıklarda oy kullanmaya başladı.
Avusturya Vorarlberg bölgesinde yaşayan ve oy kullanan Ürgüp’lü gurbetçimiz Ali Rıza Sümer, haber merkezimize yaptığı açıklamada, 1 kasım genel seçimleri için vatandaşlık görevimizi bölgemizde konsoloslukta kurulan sandıkta yerine getirdik. Geliştirilen sistemler ile hiç beklemeden oy kullandığını belirten Sümer “ bazı vatandaşlarımız yoğun olduğunu belirtiyor aksine hiç yoğun değil, hiç beklemedik oy kullanma işlemleri görevlilerce hızlı bir şekilde işletiliyor. Bundan dolayı da çok memnun olduk. Türkiye’nin çeşitli illerinden 7 arkadaş pazar günü oyumuzu kullandık. Herkes vatandaşlık görevini yerine getirmeli sandığa gidip oyunu kullanarak, görüşlerini sandığa yansıtmalarının gerektiğini söyleyen Sümer, seçimlerin Ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz. Diye konuştu.
Yurt dışı seçmen kütüğüne kayıtlı vatandaşların gümrük kapılarında ve bölgelerinde oy verme işlemi, 1 Kasım Pazar günü saat 17.00ʹye kadar sürecek
SİYASET
Yayınlanma: 12 Ekim 2015 - 00:00
Ürgüp'lü Gurbetçiler Sandık Başında
SİYASET
12 Ekim 2015 - 00:00









