Yaklaşık 3 aydır süren yerel seçim çalışmaları sonucunda Ürgüp Ak Parti adayı Fahri Yıldız, 5.347 oyla yeniden belediye başkanlığına seçildi.
Ürgüp sokaklarında yoğun bir katılımla araç konvoyu düzenleyen partililer ardından Belediye garajı yanında bulunan seçim ofisine geldi.
Sivritaş mahallesindeki buluna seçim ofisinde toplanan partililerin başkan Fahri Yıldızı omzularına aldılar, daha sonra balkona çıkan Fahri Yıldız, 2. dönem için lafa değil icraata bakan, kendilerini ve ekibini destekleyen herkese çok teşekkür ederek başladığı konuşmasında, Dünya Lideri Recep Tayyip Erdoğan’ın başını öne eğecek hiç bir işe imza atmadıklarını, bunun vatandaşlar tarafından görüldüğü için çok memnun olduğunu bu başarıda herkesin payı olduğunu ifade etti.
Pensilvanya’ya da gönderme yaparak çok çeşitli oyunlara girdiler ama olmadı, yazıklar olsun. Millet iradesine müdahale etmeye çalışan tüm güçlere yazıklar olsun. Bugün dimdik karşınızdayız, her türlü anti demokratik yapıyla mücadelemiz sürecek. Sandık dışında hiç bir güç bizi size hizmet etmekten alıkoyamaz. dedi.
Fahri Yıldızın konuşmalarının ardından Ak Parti Nevşehir Milletvekili Av. Murat Göktürk’de balkondan hemşerilerini selamlayarak, iradelerine sahip çıktıkları ve hizmetleri gördükleri için kendilerine teşekkür ettiğini, her zaman belediye başkanı Fahri Yıldız’la birlikte büyük hizmetlere imza atmaya devam edeceklerini belirtti.
Daha sonra Partililer bina önünde Halay çekip zaferlerini kutladılar.












