Ürgüp Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığı seçimlerinde mevcut başkan Süleyman Özaşık,Vahdi Ak,Derviş Çelebi ve Tuncay Güz yarıştı.
Divan kurulunun oluşturulmasının ardından, 710 kayıtlı üyenin yer aldığı seçimlere geçildi. 549 üyenin oy kullandığı seçimler sonunda mevcut başkan Süleyman Özaşık 216 oy alarak ikinci kez Ürgüp Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığına seçildi.
1 oyun geçersiz sayıldığı seçimlerde diğer adaylar Vahdi Ak 186 oy, Derviş Çelebi 83 oy, Tuncay Güz 63 oy aldı. Seçimden sonra başkanlığa seçilen Süleyman Özaşık, Haber Merkezimize yaptığı açıklamada, kendisine destek veren oda üyelerine teşekkür etti. Ürgüp esnafı için hizmet edeceğini ifade eden Özaşık, bundan sonraki süreçte birlikte bir yönetim anlayışıyla hizmetlerini sürdüreceklerini belirtti.













