Özel Haber - İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, alınan mahkeme kararı ile bu akşam 19.00 ile 21.00 saatleri arasında şehir merkezinin giriş ve çıkışlarında eş zamanlı olarak güvenlik uygulaması gerçekleştirdi. Yaklaşık 20 polisin görev yaptığı huzur uygulaması ile şehirde kuş uçurtmadı.
2 saat devam eden uygulamada, polis ekipleri kimlik kontrolü yapıp vatandaşların üstünde ve araçlarında yasa dışı cisim ve madde aradı. 100 ün üzerinde araç kontrol edilirken, yaklaşık 300 şahsın ise üst araması ve kimlik sorgusu yapıldı. Yapılan uygulama esnasında 1 araçta ruhsatsız tüfek yakalanırken araçta bulunan 3 kişi ifadeleri alınmak üzere emniyet müdürlüğüne götürüldü.












