İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, alınan mahkeme kararı ile bu akşam 20.00 ile 22.00 saatleri arasında şehir merkezinin giriş ve çıkışlarında eş zamanlı olarak yaklaşan Nevruz öncesi güvenlik uygulaması gerçekleştirdi. Yaklaşık 20 polisin görev yaptığı huzur uygulaması ile şehirde kuş uçurtmadı.
2 saat devam eden uygulamada, polis ekipleri kimlik kontrolü yapıp vatandaşların üstünde ve araçlarında yasa dışı cisim ve madde aradı. 200 ün üzerinde araç kontrol edilirken, yaklaşık 300 şahsın ise üst araması ve kimlik sorgusu yapıldı. Yapılan uygulama esnasında 3 araç sürücüsüne ve araçlara değişik maddelerden dolayı idari para cezası kesildi.
















