Yurdun büyük bir bölümünde etkili olan soğuk hava ve kar yağışı Ürgüp'te de etkisini gösterdi.
Sabah saatlerinde hafif şekilde başlayan kar, yüksek kesimleri, çatıları ve araçların üzerini beyaza bürüdü. Kar örtüsüyle kaplanan Üç Güzeller Peri Bacaları vatandaşların dikkatini çekti, çoluk çocuk ailecek hatıra fotoğrafı için selfi yaptılar.
Kavaklıönü Mahallesinden şehir merkezine işe giden Muzaffer Gök, Ürgüp'te bugün ilk karın yağdığını belirterek, "Allah'ın bugününe şükür, kış mevsimi, artık karın yağması gerekiyordu." dedi.
Ulaşımda herhangi bir aksamanın yaşanmadığı ilçede, kar yağışı aralıklarla devam ediyor.





