Ürgüp Belediyesi Muharrem ayı nedeniyle Cumhuriyet Meydanında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Cumhuriyet Meydanında yapılan Aşure ikramında, Belediye Başkanı Fahri Yıldız kendi elleri ile vatandaşlara aşure ikram etti.
Aşure ikramı İlçe Müftüsü Abdül Muhammed Çınar tarafından yapılan dua ile sona erdi.




















